recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prepping - hvor meget gør I ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prepping - hvor meget gør I ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1669
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 timer 29 minutter siden kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af kenp kenp skrev:

Ingen ting, intet shoppet ekstra eller lign.

Tage det som det kommer.

Har købt et atomsikkert skab til min pr0n stash Wink
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 550
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 52 minutter siden kl. 05:39
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

De har lige nævnt det i min batteri drevne radio, at kun én ud af tre har rettet sig efter anbefalingerne fra Beredskabsstyrelsen. 

Jeg har vand, konserves, gasbrænder, og powerbanks til 3 døgn i huset. Køleskab/fryser er altid fyldt, og det samme er depoterne for de vigtigste fornødenheder. Medicin er klar til 14 dg. Hvis varmen svigter, har jeg en masse varmt tøj. 

Man kan sikkert ikke nå at købe eller få fat i noget, hvis det hele brager om ørerne på en. Vi har en Statsminister der går over stregen, så jeg er forberedt på det værste!

Ja,for Putin har selvfølgelig ingen som helst skyld i at verden balancerer på randen af en 3.verdens krig..

Redigeret af katbird - 3 timer 52 minutter siden kl. 05:39
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Point: 2213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 16 minutter siden kl. 06:15
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

De har lige nævnt det i min batteri drevne radio, at kun én ud af tre har rettet sig efter anbefalingerne fra Beredskabsstyrelsen. 

Jeg har vand, konserves, gasbrænder, og powerbanks til 3 døgn i huset. Køleskab/fryser er altid fyldt, og det samme er depoterne for de vigtigste fornødenheder. Medicin er klar til 14 dg. Hvis varmen svigter, har jeg en masse varmt tøj. 

Man kan sikkert ikke nå at købe eller få fat i noget, hvis det hele brager om ørerne på en. Vi har en Statsminister der går over stregen, så jeg er forberedt på det værste!

Ja,for Putin har selvfølgelig ingen som helst skyld i at verden balancerer på randen af en 3.verdens krig..

Off Topic:
Den 3. verdenskrig ER da allerede i gang. Vi støtter - eller PRØVER på det, Ukraine med våben. Nordkorea, Kina og andre støtter Rusland med våben. Sanktioner - HA! Hjælper jo NADA.

Tilbage til emnet. Jeg har gjort lidt... Fyldt vand på rødvinsflakser, som har skruelåg - ved ikke, om det er fornuftigt. Købt lidt langtidsholdbare fødevarer, som ikke skal tilberedes.

Powerbank: Nej
Nødradio: Nej. Jeg kan vel købe batterier til en gammel transistorradio, og så bare stille ind på P4 Nordjylland, når krisen er der. Ingen APP-bøvl der!LOL Bare tænd den gamle Philips 092, så er der gang i kassen.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Point: 965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 58 minutter siden kl. 08:33
Jeg har købt kondomer til mindst 3 dage..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu