|
Stofa M3U fil |
Besvar |
Forfatter | |
275o
Ny bruger Oprettet: 11-Oktober-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 18:30 |
Hej.
Jeg er lidt grøn på det her område. Men jeg har lige været ude og hente en forstærker ved en, som jeg har købt brugt. Han havde XBMC, hvor han kunne se sine Waoo kanaler. Dem fik han frem med en M3U fil, hvordan får jeg fat i sådan en fil og hvad skal den indeholde? På forhånd tak
|
|
Sukkermand23
Junior bruger Oprettet: 18-Februar-2012 Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg er også intrasseret.
|
|
mikkelsen1980
Super bruger Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kræver at du har et iptv abonnement. Ved jeg ikke, om Stofa udbyder.
|
|
Sukkermand23
Junior bruger Oprettet: 18-Februar-2012 Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stofa WebTV alså IPTV, men det kunne være super godt, hvis man kunne få kanalerne ind i evt DVBViewer
|
|
MilloDk
Bruger Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stofa's WebTv er ikke IPTV :-)
|
|
// MilloDk
|
|
Pulver
Junior bruger Oprettet: 02-Februar-2010 Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fundet frem til en .m3u8-fil, men jeg har dog ikke prøvet at få det til at virke med xbmc endnu.
|
|
Kjartansson
Ny bruger Oprettet: 29-December-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg kan godt hjælpe med at få .m3u8 filerne til at blive afspillet via xbmc, send mig en mail med de forskellige links og jeg for det til at virke for dig :) o.kjartansson@gmail.com
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |