|
favorit listen forsvinder på waoo's aminoboksen |
Besvar |
Forfatter | |
Frisko15
Bruger Oprettet: 29-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Marts-2013 kl. 01:25 |
Hejsa..
Jeg har flere gange sorteret mine forældres tv kanaler og lavet en favoritliste, på mine forældres Amino mood boks til waoo Men jeg syntes ikke der går mere end 14 dage, så er favoritlisten væk igen.. og jeg må igang med sortering igen.. Er der noget, at jeg gør forkert? Kan man gemme på nogen måde, så deres opdateringer ikke sletter alt i boksen igen igen?? Ja for jeg går da ud fra, at det er opdateringer som driller.. Alle råd og tips er meget velkomment..
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme problem på AirTies boksen og har lokaliseret til, at hver gang jeg roder med kanal listen på webtv så går det ud over favorit listen på boksen.
Verdo som vi har waoo igennem, mente det usandsynligt, men fejlmeldte det her lige før påske. Når jeg nemlig opretter favorit listen, skjuler den en masse af de tilgængelige kanaler på webtv'et. Hvis jeg så går ind og henter dem frem igen, skjuler den en masse kanaler på favorit listen. Edit: Har lige snakket med dem igen og skal op forbi med boksen i morgen.
Redigeret af JordanDK - 04-April-2013 kl. 15:32 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Jubas
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Aarhus, DK Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug en anden profil på din STB, under opsætning.
|
|
shayera
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
|
som Jubas siger, anvend en anden profil på din STB.
Beskrivelsen du kommer med er i høj grad en indikation af at det er samme profil på STB og Waoo.tv Nemmeste løsning er at oprette en ny profil på STB, og så blander de sig ikke længere med hinanden |
|
--
Samsung UE49KS7005 Samsung UBD-K8500 Onkyo TX-NR636 |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Præcis samme svar jeg fik. Er lige kommet hjem med boksen igen.
Alternativt, skal du gøre alle kanaler tilgængelige HD som SD i din favorit liste, og alle kanalerne viser sig på web tv, så den ikke laver ged i det.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |