|
Prepping - hvor meget gør I ? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1669 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har købt et atomsikkert skab til min pr0n stash
|
||
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja,for Putin har selvfølgelig ingen som helst skyld i at verden balancerer på randen af en 3.verdens krig..
Redigeret af katbird - 6 timer 52 minutter siden kl. 05:39 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2213 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Off Topic: Den 3. verdenskrig ER da allerede i gang. Vi støtter - eller PRØVER på det, Ukraine med våben. Nordkorea, Kina og andre støtter Rusland med våben. Sanktioner - HA! Hjælper jo NADA. Tilbage til emnet. Jeg har gjort lidt... Fyldt vand på rødvinsflakser, som har skruelåg - ved ikke, om det er fornuftigt. Købt lidt langtidsholdbare fødevarer, som ikke skal tilberedes. Powerbank: Nej Nødradio: Nej. Jeg kan vel købe batterier til en gammel transistorradio, og så bare stille ind på P4 Nordjylland, når krisen er der. Ingen APP-bøvl der! Bare tænd den gamle Philips 092, så er der gang i kassen.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg har købt kondomer til mindst 3 dage..
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4708 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ikke en 3. Verdenskrig igang! Det er jo netop det vi forhindrer ved at isolere krigen til Ukraine. Men der er en cyberkrig igang fra Putin, som har varet siden annekteringen af Krim. Det er hans mål at demontere demokratiet i Vesten, og destruere sammenholdet i EU. Og det er langsomt ved at lykkes ham desværre.
Så vi skal være forberedt på strømafbrydelser, som så igen betyder mgl varme og vand i boligerne. Og uden strøm er der heller ikke telefoni og internet. Så en forberedelse til den situation vil være rimelig fornuftig.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |