recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er recordere.dk redaktionen uafhængig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr recordere.dk redaktionen uafhængig?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

recordere.dk er en uafhængig redaktion, og vores frie debat forum må ikke regnes som en del af den redaktion.

Nej, for så ville det kun være Pioneer og Panasonic, der ville komme til fadet, for det kan virke som om, at adskillige brugere lever efter mottoet: "Plasma er svaret! Øh, hvad var spørgsmålet?"

Nå, spøg til side. Jeg har ikke så meget at tilføje andet end min store anerkendelse af redaktionens linie som værende et godt produkt af de arbejdsvilkår, som er givet af både producenter og egne ressourcer

Og så vil jeg gerne give fumper et , for uden dialog kommer man ikke videre i sådan en speget sag. Philips fremstår bare som lukkede og enerådende samt døve for brugernes ytringer.

Venligst
Søren

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 16:08

Vi følger dog med i de danske nyheder som postes i Philips pressecenter (link). Vi bruger helst kun de skandinaviske kilder til egentlige produktnyheder, så vi ved at de produkter som omtales rent faktisk også kan købes herhjemme, samt så vi får den danske vinkel med priser og leveringstidspunkter med ind.

Nu syntes jeg ikke det er så vigtigt for selve produktet om det er tilgængeligt lige nu og her, i Danmark.

AV Precision har før fået indlæg præsenteret som ikke nødvendigvis var tilgængelig nu og her. og yderligere som basis for hvilke produkter som kunne købes igennem hans firma.. lidt skjult reklamebaseret anmeldelser.

Dette burde heller ikke være aktuelt, da flere brugere idag handler over grænserne, selvom dette kan være afgørende for garanti osv.. og alligevel ikke.
Ser man blade som "Gear" osv., som giver info om gadgets er det heller ikke altid produkter som er tilgængelige i Danmark nu og her.

Indlægget omkring denne lille dippedut remote til ps3, var jo heller ikke tilgængeligt i Danmark.

Og det tror jeg passer fint ind i anmeldelser og information til brugere om kommende produkter, og så også aktuelle produkter i Danmark.

PS: Surt at læse at Philips ikke ønsker at udbrede info'n via Recordere, det er jo næsten et personligt valg, og ikke nødvendigvis firmaets ønske som her opfyldes. Og ja, der burde nok stadig have været lidt opmærksom hed på hvor personlige disse henvendelser og informationer, som blev nævnt, var og er i fremtiden..
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 18:22

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

AV Precision har før fået indlæg præsenteret som ikke nødvendigvis var tilgængelig nu og her. og yderligere som basis for hvilke produkter som kunne købes igennem hans firma.. lidt skjult reklamebaseret anmeldelser.

Produktnyheder kan egentlig altid opfattes som skjult reklame. Men det er så vores opgave at vurdere hvilke nyheder der kan være relevante for læserne.

Her skelner vi ikke imellem om nyhederne kommer fra fabrikanten selv, fra et reklamebureau hyret af fabrikanten til at markedsføre produkterne eller direkte fra en importør af dem (eksempelvis AV Precision)

At velskrevne produktnyheder kan være god markedsføring, er der vel næppe tvivl om. Og i det lys er det jo også mærkeligt at en stor fabrikant fra Philips ikke ønsker deres produkter markedsført overfor nyhedslæserne på recordere.dk

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 18:31

Her skelner vi ikke imellem om nyhederne kommer fra fabrikanten selv, fra et reklamebureau hyret af fabrikanten til at markedsføre produkterne eller direkte fra en importør af dem (eksempelvis AV Precision)

Nu var det bare en observering, og Otto er jo en værdsat forum deltager, og respekteret, så når hans anmeldelser popper op, så kikkes der jo lidt anderledes på produktet :-)

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 20:31
Hvem er det som mister mest.. Philips eller os?

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 21:14

Det er nok mest Philips. For der er jo massere af andre nyheder, fra andre producenter derude.

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 21:30
Ja det er jo også min tanke.
Til top
cpedesign Se dropdown menu