|
Behandling på forum |
Besvar |
Forfatter | |
sejeulki
Bruger Oprettet: 23-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
Emne: Behandling på forum Sendt: 24-August-2008 kl. 11:53 |
Jeg bliver sikkert banned fra dette forum pga. af denne post - eller også
bliver min post slettet. Min historie er følgende - jeg har skrevet følgende indlæg: (mit første): http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp? TID=45837&KW=sejeulki - i dette indlæg (er dog blevet slettet) blev jeg beskyldt og anklaget for at mit ene formål med tråden er at brænde ulovlige film ud. Jeg blev lidt stødt over anklagelsen - da jeg ikke kan se hvad der i min post begrunder denne mistanke. Nu er det så blevet slettet af en admin som har sendt mig en pb hvori han skriver at han også mistænker mig for at være pirate. Jeg tænker bare hvordan er det i tager imod nye folk her på forumet? Og er folk ikke ret hurtige til at anklage folk? Er det mig der er helt galt på den? Syntes bare det er forkert at anklage folk uden grundlag og så i min første post. Syntes man skal behandle folk ordentlige og ikke skrive kommentar kun for at være provokrende. fra admin i pb: "Jeg tror, at Hans spørgsmål er forbandet tæt på at ramme plet, men jeg har alligevel ladet din tråd stå" Redigeret af sejeulki - 24-August-2008 kl. 11:55 |
|
Smurf
Super bruger Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Sendt: 24-August-2008 kl. 12:09 |
Det er desværre ret enkelt, sider som denne har et ansvar overfor ulovligheder og for at sikre det ikke falder tilbage på siden, er man better safe than sorry så og sige. Så hvis man ikke MEGET konkret skriver hvad man har med at gøre i emner som du hentyder til vil og kan det meget ofte kun pege imod "ulovligheder" som siden ikke må opfordre til, have tråde omkring osv. Så umiddelbart kan jeg godt se din reaktion, men det drejer sig så desværre også om andre ting end den enkelte bruger. |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |