recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af ny bredbåndsudbyder?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af ny bredbåndsudbyder?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 22:15
Jeg kunne godt tænke mig at se dokumentation for at Fullrate skulle have indført fair-use på deres ADSL/VDSL, jeg har aldrig hørt om det før og har haft dem i adskillige år.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 23:48
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

....
Jeg vidste ikke at Fullrate havde en fair use grænse. ...

Det har Fullrate heller ikke på faste linier, men Fullrate sælger også mobilt bredbånd, og der er  der  fair use regler - som helt normalt ved trådløst.

Det er jo helt de samme telefonkabler, som anvendes af alle uanset xDSL leverandør, så grundlæggende kan de teknisk set levere samme højeste hastighed.

I fremtiden vil kabelejeren (TDC) teknisk sende/modtage  på  centralen (vejskabet)  til alle kunder, der bruger et givet kabelbundt.  De enkelte udbydere vil så ikke kun leje det rå kobber, men leje både  kobber og (en andel af) det fælles elektroniske udstyr.

Fullrate og TDC er i øvrigt samme firma.

Jeg kan ikke forstå at en 20/2 Mbit/s linie ikke skulle kunne levere de ønske services. Confused

Lars  Smile

Redigeret af reslfj - 16-Februar-2013 kl. 23:52
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 00:41
Citér

Jeg kan ikke forstå at en 20/2 Mbit/s linie ikke skulle kunne levere de ønske services.

Det kan hverken Fullrate eller TDC. Der er for langt til centralen. Men 1. marts kommer der nye regler, så jeg venter og serbhvad der sker.
Venlig hilsen
KB
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 09:56
Jeg har yousee 20/2 mbit, og det fungere bare!... 99,9% stabilt hele tiden... og ligger på 20/2 i test, så jeg for hvad jeg betaler for....  det bedste jeg har nogensinde har haft, har dog aldrig prøvet fiber, da det ikke er muligt her....Smile
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superkdx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 10:19
Jeg har Stofa - En 20/3mbit til 189kr < - - Og jeg får de 20/3mbit - Også trådløst . Dertil følger der Web-Tv med i abb, så der kan ses Web-Tv på ens computer, men også med tilhørende app til sin tablet/smartphone, så man både kan se tv, når man feks er på toilettet, men dertil også, når man er på farten, Bussen/toget/sommerhus m.m. Man får også 5GB gratis online lagring af sine filer med. 

Jeg kan bestemt ikke klage over Stofa - Det virker altid :)

Redigeret af superkdx - 17-Februar-2013 kl. 10:20
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 10:47
Jeg har også gode erfaringer med Stofa og så mangler vi bare en dato for Netflix super HD, for det mangler altså. Jeg synes dog at Netflix almindelig HD er ok og klart bedre end dvd kvalitet, men det kan selvfølgelig også hænge sammen med at jeg kan afspille 24p med min br afspiller.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
pmalm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmalm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 18:01
Her i allerød har jeg prøvet TDC og lige nu Fullrate. Rent hastigheds mæssigt er der ingen forskel. Stabiliteten er nogenlunde den samme.. En lille fordel til TDC. Begge abonnementer er professionel produkter(grundet faste ip adresser til firma samt egen mail server) Med her kan man ikke mærke at TDC og fullrate skulle være samme firma, for servicen og ydelsen er bestemt ikke det samme hos fullrate og TDC. Undskyld det sure opstød, men for helv... Fullrates kundeservice er ringe.. Hvad der tog TDC et par timer at løse, har taget fullrate dagevis fordi ingen vidste hvordan det skulle gøres.
skal dog siges at forbindelsen køre perfekt i øjeblikket, også netflix super hb ��
Mvh Peter

LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu