recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Guide / Hjælp søges til Waoo IPTV via Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guide / Hjælp søges til Waoo IPTV via Apple TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Donhaj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-April-2012
Sted: Rødekro, DK
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Donhaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Guide / Hjælp søges til Waoo IPTV via Apple TV
    Sendt: 17-April-2012 kl. 19:23
Hej forum,

tak for et super site.
Jeg har læst mange inlæg vedr. mit spørgsmål, men jeg har ikke haft held med at komme i mål endnu.

Jeg vil gerne kunne "se tv" via mit Apple TV. Jeg har internet og tv via SydEnergi / Waoo (stor tv pakke), jeg har alle ip adresser (udp streams), jeg har FireCore aTV Flash og sidst men ikke mindst har jeg viljen! Wink

Men jeg mangler en guide til hvordan jeg afspiller disse UDP Streams, hvilken applikation jeg skal bruge og hvordan jeg uploader min playlist med tv stationer.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Tak

/Donhaj
Til top
crc-error Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Januar-2011
Sted: DK
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crc-error Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 07:45
Jeg har selv appleTV, men ikke nogen IPTV streams - Men med firecore kan du installere XBMC, så jeg ville da prøve med den.  URL skal sikkert hedde noget med RTP://<IP>:>port eller UDP://<IP>:<port>

Til top
Donhaj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-April-2012
Sted: Rødekro, DK
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Donhaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 08:16
Hej,
Tak for dit indlæg. Jeg har læst det du linker til men det kaster desværre ikke nyt lys over sagen.

Med aTv Flash følger XBMC som jeg også har installeret og bruger ifm. afspilningen af film fra NAS m.m.

Men jeg mangler en guide der viser hvor i XBMC (eller et andet sted) jeg skal angive disse ip adresser. Og gerne hjælp til hvordan jeg kan uploade en playlist så jeg ikke manuelt skal sidde og indtaste samtlige kanaler.

/Donhaj
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu