|
RSS Forum emner opdateres ikke? |
Besvar |
Forfatter | |
DonSilicone
Super bruger Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
Emne: RSS Forum emner opdateres ikke? Sendt: 18-Juni-2008 kl. 14:46 |
Jeg anvender IGoogle til at læse RSS-feeds (Forum-emner), og lige nu er det et døgn siden feeds er opdateret. Er der nogen der oplever det samme, eller kan fortælle om der er noget, der ikke virker?
|
|
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 18-Juni-2008 kl. 14:48 |
Jeg har samme problem, men tror det har noget at gøre med iGoogle, for problemet er det samme med JyllandsPostens RSS-feed.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 18-Juni-2008 kl. 14:51 |
RSS oversigten er helt frisk herfra (check selv) men iGoogle er blevet noget ustabil her på det seneste. Jeg bruger den selv til mange RSS feeds, og flere af mine feeds opdateres uregelmæssigt. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
DonSilicone
Super bruger Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
Sendt: 18-Juni-2008 kl. 14:58 |
Tak for hurtigt svar! Undrede mig blot, da jeg synes, at mine andre feeds var meget mere stabilt opdaterede. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |