|
TDC Hometrio set top box afspille film |
Besvar |
Forfatter | |
jhjorsal
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Januar-2012 kl. 19:03 |
Jeg har lige fået en TDC Homtrio set top box og kan se der er usb indgang på både bagsiden og forsiden. Jeg har forsøgt og har ikke fået det til at virke, men kan man få set top boksen til af afspille film fra en ekstern HD ala WDTV boksen.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad siger manualen, er de aktive, eller står der noget om, at de f.eks er til brug for senere services.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Molbech
Bruger Oprettet: 07-Marts-2009 Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
|
De er deaktiveret - så dem får du nok desværre ikke meget ud af
|
|
jhjorsal
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
øv, hvorfor dælen sætter de så nogen i?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er på You See modtageren, beregnet til senere kommende services, der er dog aldrig kommet nogen services de kan bruges til.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Molbech
Bruger Oprettet: 07-Marts-2009 Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Går ud fra at de køber nogle færdige boxe med færdige motherboards, i det her tilfælde KISS M3010 mener jeg den hedder.
At TDC så vælger at få portene deaktiveret, er jeg ret sikker på er fuldstændig op til de individuelle udbydere.
|
|
jhjorsal
Funktioner
Tak(0)
|
okay, nu havde jeg ellers lige pakket wdtv boksen ned, den må frem igen. i tdc menuen er der noget der hedder "homedisc" kunne det være en nas eller er det et drev ved tdc, ved i evt. det?
|
|
ilu-dazed
Bruger Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Homedisk er TDC's egen nas, dvs. denne menu kan kun bruges hvis du har en Nas fra dem.
|
|
rigo
Guld medlem Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er dit indtryk at Hometrio (formoder det er TDC fiber??)? - billede kvalitet - selve set top boksen - kvaliteten på HD Gerne andre oplevelser. Pft.
|
|
jhjorsal
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke fiber, og du skal ikke spørge mig til kvaliteten, det er ikke noget jeg går så meget op i, jeg var eksempelvis 1½ år om at få justeret min loftantenne, da dr hd kanalen hakkede. selve set top boksen virker meget overskuelig, dog ærgeligt at det ikke kan tilgå en hd på en eller anden måde. tdc play er jeg spændt på om jeg kommer til at benytte, men den kunne sagtens komme til at erstatte min cd samling.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |