|
Nyt kommentar system! |
Besvar |
Forfatter | |
Slettet_120331
-- Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-December-2011 kl. 13:15 |
Godt at se at der endeligt er kommet et nyt kommentar system på nyhederne. Glad for at i har valgt en kendt model og ikke har gen-opfundet den dybe tallerken :)
|
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ikke forstå at man ikke kører kommentarerne i en tråd. Så vil nye indlæg fremgå af seneste indlæg og os der ikke har noget problem med at lægge navn til indlæg får det automatisk tilføjet. De tråde skal så kunne tage indlæg fra anonyme og ikke medlemmer.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dejligt med et system hvor man kan være logget ind, men hvorfor ikke blot bruge den eksisterende brugerdatabase? Et muligt problem er jo at en bruger fra forummet ikke kan få sit brugernavn fordi det allerede er taget.
Der er også en fejl hvor der ved kommentarerne står "2 minutter dage siden".
|
|
Slettet_120331
-- Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som jeg ser det er det 2 forskellige ting. Man har ikke en længere dyb diskussion men som det også hedder er det bare kommentarer til nyheder. Det er så op til brugerne om de vil oprette en tråd for at diskutere noget dybere.
Det eneste jeg savner er at når man nu er logget ind på recordere's forum kunne man så ikke også være logget ind i kommentar systemet eller måske bare automatisk udfylde ens brugernavn.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12326 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det nye kommentarsystem er tilsyneladende rigtig tungt. Min browser scroller meget langsomt når jeg kommer derned. Det er ikke så fedt, at man tilføjer så tunge elementer til en hjemmeside. Dem er der nok af alle andre steder.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan nu ikke rigtigt se forbedringen i det nye, hvis man hver eneste gang skal indtaste email adresse osv så bliver det godtnok trælst at bruge på mobilen.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det løses ved at oprette en bruger i Disqus systemet. Tager få sekunder, så kan du være logget hele tiden (hvis mobilen tillader at gemme cookies).
Det giver ydermere den fordel, at der er direkte adgang til alle andre sites som benytter samme kommentar-system.
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Lars okay tak, må man foreslå at i på forsiden laver en nyhed hvor i fortæller om det nye kommentar system?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes det ligeså godt kunne være, som ovre hos digitalt.tv. Her skal man kun logge på ét sted. Det er så nemt - så kan man kommentere på nyhedssiden, eller anvende Forummet.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |