|
Ny prisguide, men ingen recordere |
Besvar |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Januar-2012 kl. 13:11 |
|
Jeg har snuset lidt til den nye prisguide som recordere.dk har lanceret. Jeg finder det paradoksalt, at hverken recordere eller TV er med i den.
Herudover savner jeg en sorteringsfunktion, f.eks. efter pris eller fabrikat.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
zczc
Super bruger Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er sikkert mig, der igen er noget i vejen med, for jeg kan både finde tv og harddiskoptagere.
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er sikkert dig, men kunne du så ikke fortælle hvor du har fundet dem? De er da ikke i oversigten over det der kan søges på.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
poul-r
Super bruger Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Hvis du går ind under HiFi og vælger billede.
Herefter kan du vælge hardisk optager
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var da også et sted at gemme det under, men jeg er sikkert gammeldags når jeg mener, at det kun er lydudstyr der hører hjemme under HiFi.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det kan godt virke lidt forvirrende. Også det at TV ligger under HiFi. Vi er ved at få det rettet, så de kategorier som ses på forsiden er de mest populære. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
poul-r
Super bruger Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan ikke finde en stor forhandler som f.eks. elgiganten. Hvis man f.eks. tager Samsung 8900 hardiskoptager optræder de ikke, selv om de har en pris der er lavere end den mindst noterede.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Elgiganten er også med, men om det gælder alle produkter tør jeg ikke sige.
Tror det er meget op til forhandlerne selv, at byde ind med hvad de har.
Men se evt: Priser på Samsung Galaxy S II
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |