|
Bedste OLED? |
Besvar |
Forfatter | ||
Kief
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Marts-2018 kl. 14:48 |
|
Hej, jeg ved det kan være svært at svare på, da det er ligesom med mad... men jeg står og skal købe et 65" OLED tv. Jeg faldt først lidt for LG Wallpaper, men 40k for et tv er alligevel for meget, især når man skal have soundbaren og ikke kan slutte andet til.
Har set på Sony A1, men der er også et par af de andre i den klasse. Hvilket ville I vælge og hvorfor? Hvilke har man oplevet mindst problem mht. clouding og pixelfejl m.m.? Pft. Casper
|
||
Mvh.
Casper |
||
rotelman
Bruger Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
KlartA1 (bedre lyd og processor (upscaler)) ellers E7 hvis det skal op på væggen
|
||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er super glad for mit C7. WEbOS er mega fedt! Magic remote fungere kanon! Super lækkert billede! :)
|
||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||
Kief
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal siges jeg har en Sonos Soundbar og Subwoofer, som jeg planlægger at bruge. Så lyd er måske mindre vigtigt.
Er E7 bedre ift. wall mount? Tænker det skal op og hænge.
|
||
Mvh.
Casper |
||
rotelman
Bruger Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
A1 er rimelig dyb på en væg pga den indbyggede sub i foden osv.
mener ikke man kan tage den af ved ophæg på væg hvis du har soundbar så kan du bare købe B7 eller C7 da E7 kun har "pæn" remote + soundbar + 2 tunere som forskel udover design Sony har altså bare bedre processor ... ja selv mit "gl" samsung fra 2016 er sgu bedre end LG til at upslace SD eller også er OLED bare mere afslørende
Redigeret af rotelman - 22-Marts-2018 kl. 16:51 |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
LG C7 hvornår er det blevet buet? På vej hjem i kassen, eller? |
||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er de nu begyndt at bruge den type kasse som de også brugte til C6. Ikke smart. |
||
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har selv c7, den er ikke buet. Ser selv en del parabol ikke HD, synes egentlig den klarer det meget godt. Jeg vagte LG pga de virkede som de er længst fremme med deres OS (ikke apps :))
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
slet
Redigeret af Bjur - 23-Marts-2018 kl. 11:12 |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |