|
Et par OLED spørgsmål |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er da heller ingen der blot betaler listeprisen ved kasse 1, når vi er oppe i det prisleje.
|
|
axelrodi
Bruger Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
POWER 39.986 kr.
|
|
jakepe88
Junior bruger Oprettet: 02-Februar-2015 Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
|
Overvejer også køb af Oled - muligvis nok en af de nye LG modeller - men er der nogen der har erfaringer med hvordan oled performer ved Live sport - primært fodbold ?
|
|
claussor
Bruger Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 138 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ser masser af fodbold med mit B6V. Ingen problemer overhovedet
|
|
ole post
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej.
har kig på et panasonic oled ez 1000 65" og fik en pristilbud på 44,000 kr er det ikke rimelig billigt
|
|
Ole Hansen
|
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske det er billigt, men det er stadig rigtig mange penge :) Jeg havde personligt taget et B7 i 65 og så glædet dig over de sparede penge.
Jeg ved godt at man ikke kan stille det sådan her op, men gør det lige alligevel. Du få måske 98% med B7 i forhold til hvad du får med ez1000. Men du betaler vel stort set det halve, for mig er det en nobrainer. Så hellere gemme de resterende penge og skifte tv´et om en 2-3 år
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en meget billig pris. Men spørgsmålet er om du har brug for et så avanceret TV rent billede indstillings mæssigt (LUT tabeller og hvad ved jeg). Det er jo nærmest i en kvalitet som modsvarer en professionel monitor. Måske kan du få et EZ950 til samme forholdsmæssige gode pris. Jeg har bestemt ikke fortrudt købet af mit ditto. Og her får du næsten samme billede kvalitet, og en fuld ISF indstillingsflade.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Meget enig. Dernæst får du Dolby vision og lg har netop annonceret at 2017 modellerne får hdr+ og andet hdr format jeg i skrivende stund har glemt. Mit b6 har netop fået en hlg opdatering, med andre ord lg har været ret flinke til at smide features på deres gamle modeller. Det er i mine øjne et plus. Der går rygter om at der måske vil lande en atmos opdatering også. Tvivler dog selv. Men i disse soundbar tider er det da meget cool Så Intet skidt at sige om Panasonic, men jeg syntes sgu bare du får mere hos lg. Redigeret af Bromberg5 - 08-September-2017 kl. 14:35 |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG har ikke meldt ud, at de vil understøtte HDR10+, ligesom Panasonic gør. De vil understøtte Technicolors HDR format.
Der er markant forskel på HDR10 og HDR10+ i scener med detaljer i højlyset, men der er samme forskel på DV og HDR10, da fordelen ligger i dynamiske metadata, som både DV og HDR10+ understøtter. Hvis vi får alle HDR-formaterne på skiverne, så er jeg reelt ligeglad med om de vises som HDR10+ eller DV. Du får samme gevinst. Redigeret af Torben Rasmussen - 08-September-2017 kl. 19:51 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
ole post
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for informationen, har besluttet mig til panasonic ez 1000.
|
|
Ole Hansen
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bestemt ikke noget dårligt valg. Skriv gerne om det, når du har fået det prøvet af
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ahh ja det var da en fejl tolkning:). Hdr10+ er vel rettere modstykket til Dolby vision:). |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |