Hother skrev:
New Puma skrev:
Hej John
Jeg har fuld respekt for den viden du har opbygget luftfartsindustrien i gennem mange år, men din udtalelser afspejler også din mangel manglende viden om produktionsstyring i indenfor andre industrier som jeg har besøgt, rådgivet og auditeret i både ind- og udland inkl. automotiv industrien.
Forskellen er jo disse industrivirksomheder ikke underlagt de skrappe samme lov og myndigheds krav som gælder luftfarten eller for den sags skyld medicin. Jeg har også besøgt Terma i Grenå nogle gange i forbindelse med mine Erfa møder det er altså en anden verden end en main stream produktion |
Jeg er sq ked af det, for du har helt misforstået mig, for jeg henviser ikke til krav luftfarts industrien, som er underlagt helt andre krav som f.eks. JAR, ICAO og EU regler.
Det jeg har beskrevet er alene relateret til en almindelig produktionsvirksomhed.
I øvrigt stoppede jeg mit arbejde med udgangen af december 2015, og er ikke efterfølgende blevet dement. |
Det tro jeg da heller ikke du på du har...På trods af andre i hovedstaden har fået konstateret denne frygtlige sygdom
Jeg forstår bare ikke helt dit angreb på Panasonic´s og LG´s kvalitetsledelse i relation til de "fejl" som du mener begge Panasonic OLED TV som du har haft installeret i dit hjem har haft.
Jeg tror som nævnt de begge ligger inden for LG´s interne tolerance samt opfylder Panasonic krav til indkøbs specifikationer på komponenter Slut.
Der ville ellers statistisk være rigtig mange paneler med tilsvarene "fejl" på verdensplan. Når du inden for nogle uge kan finde 2 stk. hvor to uafhængige producenter har frigivet et produkt som afviger fra deres interne specifikationer...Den tror jeg ikke på
Tror du har ret vi skal bare se bort fra denne debat for dine forventninger er måske din største trussel for at blive en skuffet forbruger af main stream forbruger elektronik