recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forummet TV apparater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForummet TV apparater

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Emne: Forummet TV apparater
    Sendt: 10-August-2009 kl. 22:51

Jeg har lige set emnerne for de sidste 22 timer, bl.a.:

Hjælp til nyt Phillips 5000 serie
Hjælp til køb af tv, til mine forældre
Hjælp til valg af TV - atter engang...
Det bedste 32" lcd til under 5000?
Hjælp til fladskærm
Hjælp til nyt tv! Tak
Nyt TV - 32"
Hvilket TV til max.10.000 vil I anbefale?
Nyt tv 27´´

Jeg foreslår, at hjælp til nye tv-apparater samles et andet sted. Måske er jeg sart, men jeg synes, at disse hjælpemner om svigerforældre, forældre og søstre, der skal have et nyt tv-apparat optager en for stor del af forummet "TV apparater". Det er tydeligt, at ikke mange af forfatterne af disse "Hjælp-indlæg" har gjort noget som helst selv - som fx at søge lidt på dette site.

Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 01:17
Ja, i det forløbne døgn har der været rig anledning til at tænke som du gør!

Problemet er dog ikke løst ved at oprette et forum "Hjælp til køb af tv m.m."...

Det egentlige problem er at mange spørger uden at have tænkt sig om, foretaget lidt research og givet sig tid til at formulere deres spørgsmål på en velovervejet og omhyggelig måde.

Derved risikerer de at få dårlige svar, endda svar på noget andet end det de tror de spørger om!

Vel, det er velkendt i fora. Her er et link hvor problemstillingen for nylig blev taget op:  How to ask for help
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu