recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - farvel og tak recordere 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketfarvel og tak recordere 

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 16:43
Han skulle vel bare se hvor mange fan boys han
har!!. Når man læser den tråd han blev fornærmet over
kan man jo se at det er ham selv der begyndte at skyde
med
skarpt. 1 kiks herfra

Redigeret af Stenholt - 12-August-2009 kl. 16:44
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 19:05
Jeg vil gerne sakse et indlæg fra en anden tråd:
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Men en ting er sort, noget andet er shadow detail i det sorte og der er plasma bedre. et panasonic g10 og en pioneer viser rigtig mange detajler i de grå/sort områder. Det er et punkt lcd halter bagefter.
overdrivelse, men man ser ikke detajlerne, men en grå eller sort masse
samt med et plasma slipper man for uens lys i det sorte. da teknologien ikke har baggrundsbelysning som et lcd.
[resten klippet, men den sædvanlige smøre om oled kom selvfølgelig også]

I den omtalte tråd var LCD overhovedet ikke blevet omtalt, før xcardman skrev ovenstående. Tværtimod spurgte trådstarteren om forskelle i sortniveauet på forskellige, navngivne plasmaskærme.

Hvor vil jeg så hen med det?

Xcardman, dine svar ligner rygmarvsreaktioner. Du har 5-10 standardbudskaber, som du har så travlt med at gentage om og om igen, at du ikke får læst, hvad du svarer på, men blot reagerer på visse "trigger-ord". Hvis du vil have bedre reaktioner på dine indlæg, bør du undgå den adfærd.

Edit:
Ovenstående skal ikke forstås sådan, at jeg mener, at alle dine svar er rygmarvsreaktioner med standardbudskaber. Du skriver også en mængde indlæg, som er både informative og originale.

Redigeret af Allan Olesen - 12-August-2009 kl. 23:20
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu