|
Frem med loddekolben... |
Besvar |
Forfatter | ||
Swiss
Bruger Oprettet: 17-November-2005 Status: Offline Point: 148 |
Emne: Frem med loddekolben... Sendt: 27-November-2005 kl. 21:49 |
|
Gode ide søges. Er det muligt at pille IR delen ud af en Selector box, og sætte et kabel imellem på en 2-3 meter, så jeg kan flytte den grimme box væk fra mit TV, og montere IR delen et passende sted i stuen ? Eller kan man købe en pæn/lille IR reciver og forbinde den med boxen, via et kabel, til boxen, som så kan flyttes 2-3 meter væk ?
|
||
brilleabe
Bruger Oprettet: 29-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Sendt: 27-November-2005 kl. 23:36 | |
hej, der findes en lang række Ir-repeatere (se f.eks http://www.smarthome.com/) Selv bruger jeg en lille fiks en fra TRIAX som sender ir signalet via antenne kablet der hen hvor det skal bruges. Jeg har video stående i et andet værelse og har trukket et coax kabel til mit tv. Det er så gennem dette kabel at signalet ledes tilbage til videoden (fra et lille øje som er placeret under fjernsynet), således at jeg kan betjene den fra stuen. /Brille
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 28-November-2005 kl. 08:53 | |
Jep, det vil jeg også anbefale. Altså at investere i en IR-repeater. F.eks. denne model: AV Master 200 /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
tomaszo
Bruger Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
Sendt: 02-December-2005 kl. 21:15 | |
Er det muligt at købe sådan en uden at skulle lode? Er det muligt at købe en så man kan bruge B&O remote? Og jeg kender godt den hvor man skal lode den fast inde i selectroen :D
|
||
Azidburn
Ny bruger Oprettet: 16-Oktober-2005 Status: Offline Point: 6 |
Sendt: 03-December-2005 kl. 14:21 | |
Har du nogen erfaring med om den kan sende igennem vægge? Jeg ville gerne flytte mit mediecenter ind i et skab. Kan den også tage signalet fra logitech trådløst tastatur/mus ?? Mvh David |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 04-December-2005 kl. 00:40 | |
Det burde den kunne - det er jo netop det den sælges på.
Nej, det er ikke fjernbetjeningssignaler (IR). /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Flim
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
Sendt: 13-December-2005 kl. 14:29 | |
Må lige stille et sidespørgsmål til denne tråd.
Kan man ikke købe et OR-kabel på fx 2 meter. Min DVD-afspiller skal bare om bag ved tv'et at stå og der kan man ikke nå den med fjernbetjeningen. Et kabel på fx 1-2 meter kunne snildt bøjes rundt og forlænge signalet for mig. En der ved om sådan et findes, og meget gerne et link. Har ikke kunne finde det jeg søger på de to link der allerede er postet. Mvh Flim |
||
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |