|
Switchbox |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kcar
Ny bruger Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 27 |
Sendt: 29-April-2006 kl. 09:23 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kig ind på www.nierle.dk, hvor de har "samme" produkter til en brøkdel af prisen... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kcar
Sendt: 29-April-2006 kl. 09:25 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kcar
Sendt: 29-April-2006 kl. 09:36 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Her endnu et udklip fra www.nierle.dk. Underligt, at der kan være så stor prisforskel på varer, der øjensynligt er ens.
|
|
AV-Con skrev: Vi skal have et par forskellige under test-luppen på et tidspunt når tiden er der, men foreløbig kan jeg bedst anbefale den elektroniske fra TechLink AV50R. |
Nu har jeg haft ovennævnte fra www.nierle.dk (pris 100,41 excl. fragt) i brug i 2 uger. Switchen fungerer upåklageligt, og jeg kan ikke se forskel på om den er indsat som mellemled eller ej. Hertil kommer, at der er udtag til lyd fra TV'et (phono-stik)- forudsat at TV sender lyd ud af scartstikket (kan evt. indstilles). Super - nu får jeg også rigtig god lyd via surround-forstærker. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |