|
DVB-C Boks til Yousee |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Queenyard
Bruger Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
Funktioner
Tak(0)
|
hmmm ... Ja så må du gerne linke ... For jeg ser dem ikke rigtigt .. De skal understøtte Yousee betalingskaneler med CA modul ...
|
|
Panasonic 50PZ70E
Boxee Box PS3 |
|
Lynetk
Bruger Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 88 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan også nappe en af de 2 de har tilbage her : http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/digital-tv-og-abonnement/DC3/clint-dc3-digital-tv-modtager-dvb-c?scid=SEM1#tab-store-availability-trigger
Redigeret af Lynetk - 12-September-2016 kl. 10:50 |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at søge på h3126 eller Yousee boks.
Boksen har ikke plads til CA Modul, det er så vidt jeg husker indbygget, så du kan sætte kortet direkte i. Det er mange år siden jeg har brugt kort i min.
|
|
larsvj
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 429 |
Funktioner
Tak(0)
|
h-3126 har indbygget CA-modul - hvis man kan bruge det udtryk - der sidder et slot på bagsiden af modtageren hvor kortet passer i.
Fordelen ved h-3126 VS Humax er 3126 boksen kan programmeres til optagelse selvom Guiden ikke er korrekt opdateret, her kommer den nye box til kort itv. |
|
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |