|
Iphone dræner batteri |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2018 kl. 20:44 |
Venindens iPhone 6 har lidt problemer med batteriet. Fra den rammer 67 % mister den Ca 1 procent pr 5. Sekund. Indtil den er tæt på 0 Den lader til gengæld også næsten lige så hurtigt i det spekter.
Jeg tænker en celle der er klappet sammen? Gendannelse er prøvet.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at tjekke den hos Apple. Kan måske skiftes til 229kr.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Hvordan ser man det derinde. Bliver bare sendt direkte til valg af løsning, når jeg logger ind. Hvad overser jeg.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Det ved jeg ikke lige.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Tak for linket, der dukker ikke noget op om, at den er godkendt til det.
Jeg prøver at lave en validering af batteri næste gang jeg har telefonen i hænderne, og ellers må der skiftes batteri på den.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
mener det kun er 6s og frem der er med i ordningen.
Jeg fik mit skiftet hos en lokal for 350,- Siden er styresystemet opdateret uden problemer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |