recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Guld medlem?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGuld medlem?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2346
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2010 kl. 00:30
Tja...Jeg har det nu sådan at alt snak om "rank" og for den sags skyld antal indlæg godt kunne droppes. Der er sikkert folk i div. fora med 200 indlæg der kommer med lige så gode eller bedre svar end den bruger med 10.000+ indlæg.

Idéen om at give karakterer mener jeg heller er særlig brugbar. Er det lidt i stil med dette?: http://www.avforums.com/forums/movies-tv-shows-disc-downloaded/1299704-everyones-doing-best-etc-whats-worst-film-you-have-ever-seen.html Så man kan se hvor mange "thanks" den enkelte bruger har modtaget og givet?!

Hvad kan man bruge det til?

Hvordan trækker man de gode karakterer fra de resterende indlæg. I linket er der en fyr med 6011 indlæg. Han har fået 849 "thanks", hvilket vel må betyde at 849 har været glade for hans input. Er der flere der kan give "thanks" til det samme svar, eller er det kun den bruger der kommer med det næste indlæg der kan give brugeren oven over "thanks"? Betyder det så at de resterende 5162 indlæg er ligegyldige? Hvis alle kan give en given bruger "thanks" når som helst, kan han i teorien have fået 500 "thanks" for et enkelt svar. Derved vil antallet af indlæg som folk har været ligeglade med; eller i det mindste ikke har dømt værdige til et "thanks" stige dramatisk.

Forestil jer denne situation:

En bruger stiller et spørgsmål, og der kommer 2 svar.

Et svar fra en bruger med en høj karakter, og et fra en bruger med lav karakter.

Skal trådstarter så ignorere svaret fra brugeren med den lave karakter, fordi ham kan man nok ikke stole på når han har så lav en karakter?!

Pointen er, at som jeg ser det kan du hverken bruge "rang", antal indlæg eller en form for karaktergivning af den enkelte bruger til ret meget.

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2010 kl. 00:55
Apropos intetsigende indlæg.......      Denne tråd, bortset fra spørgerens helt enkelte spørgsmål, og svaret dertil Big smile
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu