|
Kan ikke få mms lagt ind i album! |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Marts-2017 kl. 13:38 |
Tidligere iOS tillod at jeg kopierede mms billeder til fotoalbum. Nu kommer de ikke over, så jeg kan gemme billeder af børnebørnene. Normalt deles billederne via wifi til de andre iOS enheder. Det sker bare ikke mere. Er ikke interesseret i at benytte iCloud.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nuværende iOS tillader det fint her hos mig.
Ind på mms, tryk påbillede, vælge "pil ud af kasse" ikonet i nedre venstre hjørne, vælg "pil ned i kasse" (Arkiver billede) og så er det gemmt i billeder. Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Jo det virker! Men billederne kommer ikke videre til de andre enheder. Skal ha dem over på Macbook'en, hvor de arrangeres.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kan jeg se billederne på iPad. Men stadig ikke på Macbook..
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Bliver noget med kabel fra iPhone til Macbook. Kan sgu ik få det til at virke...
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan videresende billedet til din email
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er rigtigt, men kommer det så ind i Album i Billeder? |
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke selv en Macbook.
Men mon ikke du kan gemme det hvor du vil? |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kommer dine billeder over på macbook hvis du bare tager et med iPhone?
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det er jo det der er problemet. Og har lige overført nye mms billeder til album. Og de kommer ikke over på iPad og da slet ikke over på Macbook. Det var jo derfor jeg valgte Apple, så hvorfor virker det ikke mere? |
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alternativt kan du logge ind i iMessage på alle tre enheder, så kommer MMS'en på dem alle. |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |