recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver DCB 109HD - undertekster er for små!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denver DCB 109HD - undertekster er for små!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2011
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denver DCB 109HD - undertekster er for små!
    Sendt: 29-September-2014 kl. 12:27
Min Denver 109 til kabel-tv virker fint, men ved brug som medieafspiller (avi/mkv) generer det, at underteksterne er så små, selv om jeg vælger største skrifttype BIG. Der er flere indstillingsmuligheder, ingen af dem er gode. Kunne der bare vælges hvid tekst på sort baggrund, som er normalt ved direkte tv, ville det sikkert kompensere tilstrækkeligt for den lille skrift.

Er der nogen, der har en billig løsning på det lille problem? Hvordan er f.eks. Denver DCB 110HD og Clint DC1 på dette område? Jeg har ikke brug for kortlæser eller HDMI. Ifølge manualerne ligner Clint min til forveksling, og der fås ny firmware fra 2014. Denver 110 har helt andre menuer, firmware er fra 2012 . Nyeste Denver-boks uden kortlæser er 110HD MK2. 
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2014 kl. 17:37
Dette ville gøre underteksten større vil jeg tro http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE85HU7505XXE/samsung-85-storskarm-i-4k-med-smart-tv-ue85hu7505 plus du slipper for boks, win win
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2014 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Dette ville gøre underteksten større vil jeg tro http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE85HU7505XXE/samsung-85-storskarm-i-4k-med-smart-tv-ue85hu7505 plus du slipper for boks, win win

Ja, Kr 72.499 for et nyt 85" tv lyder som en "billig løsning" ! Confused
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
TL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2011
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 15:13
Jeg har ikke været på forummet et stykke tid, men er ikke gået glip af konstruktive forslag.
Til orientering er tv'et et B&O 28" CRT fra halvfemserne, som ikke udskiftes, så længe det virker.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu