|
Slå roaming-data til på én APP |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er gps/navigation du har brug for vil jeg også anbefale at købe en dedikeret device.
De kommer vist alle sammen med livstids opdateringer idag og eks. tomtom har en god live funktion som jeg bruger, ved faktisk ikke præcist hvordan den virker for der er ikke simkort i gpsén men den kan respondere på trafikken som den udvikler sig mens du kører... |
|
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter de nye roaming regler er kommet, har jeg ladet de fleste af mine apps stå som enablet. De eneste som er slået fra er AppStore (opdateringer), fotos samt Netflix. De resterende apps bruger så få MB, at en ferie sagtens kan holdes under teleselskabets grænse på x GB.
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |