|
Hvilken TV udbyder?? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Den vil nok ligge på omkring Kr 20/måned som tilvalg, kan ikke lige se hvad YS tager for den, men det er deromkring |
|||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det viser sig faktisk at Boomerang GODT kan tilvælges som tilvalg til Stofa's TV-pakker - det figurerer bare ikke på deres side. Endnu et eksempel på, at der ikke helt er styr på deres websider og information :)
|
|||||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jo det gør jeg NU hos Verdo/Waoo, men jeg har hørt meget dårligt om Stofa's TV, men jeg kan godt leve med dårligt TV i 6 måneder. Skal lige siges at det var efter vores sidste Landskamp at jeg læste et indlæg, hvor mange klagede over Stofas TV. Jeg har også selv gjort mig den tanke at Verdos udstyr ikke "bare" bliver solgt, men brugt og derfor bliver kvaliteten ikke ringere, men mit valg er kun valgt på baggrund af hvad jeg har hørt, og hvis andre påstår at det ikke er sådan, er jeg den første som gerne erkender at jeg tager fejl, og gerne vælger Stofa som TV leverandør. Redigeret af guldhammer - 22-Januar-2016 kl. 19:08 |
|||||
//Guldhammer
|
|||||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |