|
Lip sync Apple TV. |
Besvar |
Forfatter | ||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Online Point: 4907 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-November-2024 kl. 09:29 |
|
Er der andre der oplever at TV2 ikke er lip sync på Apple TV?
Specielt live tv. Go morgen Danmark er helt skæv lige nu. Ingen problemer på DR og Netflix.
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4583 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
TV'ets indbyggede højttaler eller eksternt lydsystem (og i så fald hvilket og hvordan er det tilsluttet)?
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8582 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, vi har oplevet problemer med TV 2 fra tid til anden.
|
||
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger bluesound til eksterne højttalere. På DRs kanaler er der ingen problemer. Det er mest på live udsendelser som nyhederne og go morgen Danmark, jeg oplever problemet. Det er så skævt man ikke kan justere forsinkelse.
Redigeret af Mufti - 3 timer 23 minutter siden kl. 15:12 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay, du ser ikke live håndbold kan jeg regne ud. Selv via antenne er lyden 1-1,5 sekund foran billedet. Klaus
|
||
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hæ hæ. Nej det gør jeg ikke.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |