|
Denon AVR-X500 spørgsmål |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dette findes ikke på en AVR X500. |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
putte
Bruger Oprettet: 07-Juli-2006 Status: Offline Point: 56 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tror jeg ikke den kan, har ikke støt på det, er det ikke sådan en knap og så snuser den sig selv frem til speaker leves? tror jeg ikke den har, med mindre jeg er helt gal på den?
|
||
putte
Bruger Oprettet: 07-Juli-2006 Status: Offline Point: 56 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ahh ok ja, så var jeg ikke helt gal på den:)
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Åh Gud da, jeg troede slet ikke at der fandtes surroundforstærkere unden i dag! Min fejl ;-( Så må man købe sig en lydtryksmåler........ Klaaus |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4907 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eller stole på sine ører.
|
||
Christianzg
Ny bruger Oprettet: 18-December-2017 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det muligt kun og afspille lyd via optisk lyd ?
Jeg har en nvidia sheild og har jeg købt sådan Lindy HDMI 4K ARC Extractor. Sætter hdmi i tv og optisk i Denon. Da Denon ikke understøtter 4K Jeg har lg 65uhd850v Redigeret af Christianzg - 18-December-2017 kl. 21:13 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |