|
Beolab 8000 |
Besvar |
Forfatter | |
Paul Page
Ny bruger Oprettet: 30-December-2017 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-December-2017 kl. 15:53 |
Hej folkens :)
Nu er det sådan jeg har i dag købt et par, men de er uden kabler (dog med strøm kabler) Jeg vil gerne have dem tilsluttet min gamle Pioneer SX 636. Mit spørsmål er så : Kan det lade sig gøre bare sådan lige ? Har set på Av - Connections. De sælger flere kabler osv. Jeg har i øvrigt min forstærker tilsluttet en pladespiller og det er stort set det de skal bruges til... Det er ingen Riaa indbygget i pladespilleren. Har læst Peter pan`s udførlige intro men fatter nada! Godt nytår :)
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den Reciver har ikke Pre Out, til Aktive højttalere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Paul Page
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad skal jeg så bruge ? Må gerne være en retro og billig...
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis der kan findes en kontrol forstærker af ældre model, så er det en sådan der skal bruges, da den kræver tilslutning til et effekttrin, og det er jo i højttalerne. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Paul Page
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Hvilken B&O kan jeg bruge til setuppet så ? Skal kunne tilsluttes en pladespiller af ny dato...
Redigeret af Paul Page - 30-December-2017 kl. 16:39 |
|
Paul Page
Funktioner
Tak(0)
|
Har købt en Tipo streamer med pre-out og trigger. men der kommer med svag lyd ud af højtalerne. har kabler fra av connecrion med trigger og powerlink. kan det være Tipo som er for svag ???
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |