|
Hvordan vælges Tape/Line in på Europower PMX 2000? |
Besvar |
Forfatter | |
JensJ200
Super bruger Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Juni-2017 kl. 12:47 |
Jeg har lånt en Europower PMX 2000 forstærker, som vist på billedet her:
Er der nogen der ved hvordan jeg får den til at spille lyd fra Tape / Line in? Det burde været meget simpelt, men kan simpelthen ikke få det til at virke. Jeg har uden held kigget i manualen, som kan findes her: http://www.americanmusical.com/ItemFiles/Manual/behringer/behpmx2000_manual.pdf Håber der er en derude der kan hjælpe med dette simple problem. Redigeret af JensJ200 - 23-Juni-2017 kl. 14:00 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men display viser "8" som ikke er listet som mulig DSP effekt, har du prøvet andre indstillinger her? Og hvad er din kilde til Tape/Line In? EDIT; Der er lidt for meget "http" i dit link Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 23-Juni-2017 kl. 13:31 |
|
JensJ200
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet at vælge andre programmer end 8, men det ændrede ikke noget.
Jeg har bare prøvet at sætte min smartphone med musik på via et almindelig minijack til 2xPhono kabel.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Kampus - 23-Juni-2017 kl. 14:17 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du mulighed for at teste på input 7-9 med et 1/4" jackstik? Hvis det skal være stereo skal du ganske vist bruge splitter til 2x mono stik, men du burde kunne få den ene kanal igennem med et stereojack som test. Mvh. JørgenT
|
|
JensJ200
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil prøve at få fat i et andet kabel, så jeg kan teste om noget er defekt.
Men det der undre mig mest er hvordan man vælger hvor lyden skal komme fra? Altså hvordan vælger man om det er fra 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 eller 10?
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er et potmeter til hver indgang. Så du skruer bare op for den indgang du skal bruge. Fungerer ligesom på en mixer. |
|
JensJ200
Funktioner
Tak(0)
|
Vil det sige man i princippet kan spille med 10 lydkilder på samme tid? Eller vil den automatisk tage den lydkilde, som der er skruet mest op for?
|
|
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
Manual side 8 tegning nederst til højre viser det meget godt, med 4 mikrofoner, 2 guitar (alle mono inputs), og hvad du ellers har lyst til af stereo input på de sidste inputs i rækken. Og summen af alle inputs kan så hældes ud på Tape out til optagelse. Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |