recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV3 og Synology
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV3 og Synology

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 10:54
Har lige afprøvet Infuse, men den vil ikke afspille nogle af filerne. Når jeg vil afspille popper der et vindue op om at opgradere til Infuse Pro, men vil jeg ikke det kommer jeg ikke videre.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 14:13
Appen Filebrowser er også en mulighed. Den bruger jeg.
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Har lige afprøvet Infuse, men den vil ikke afspille nogle af filerne. Når jeg vil afspille popper der et vindue op om at opgradere til Infuse Pro, men vil jeg ikke det kommer jeg ikke videre.

Det er fordi du prøver at afspille en fil med et codec som dit iDevice ikke har i forvejen. Hvis du vil ha det må du punge op med de 32kr - hvilket er godt givet ud efter min mening.

Nok det bedste afspiller derude - jeg har endnu ikke oplevet at den ikke vil afspille en fil
Til top
Ottendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2010
Sted: Danmark
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ottendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 16:35
Kan også kun anbefale infuse. Der er en Update idag til 2.2, så får du cover billeder på NAS shares osv.
Det eneste minus er manglende DTS support. Men tjek deres hjemmeside omkring formater der bliver understøttet.

32 kr er vel ikke alverden, i forhold til indkøb af NAS...

Mvh
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 17:23
Næ, det er da ikke de 32 kr. det drejer sig om, men ville da gerne lige afprøve før køb af pro versionen.
Har så købt Infuse pro og afprøvet lidt mkv filer. Det er desværre ikke alle af de afprøvede der kan komme lyd med på ??, så hvorfor nu det.
Vil senere afprøve andre filtyper.
Til top
Ottendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2010
Sted: Danmark
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ottendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 07:05
Formentlig DTS problemet!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu