|
ATV3 og Synology |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige afprøvet Infuse, men den vil ikke afspille nogle af filerne. Når jeg vil afspille popper der et vindue op om at opgradere til Infuse Pro, men vil jeg ikke det kommer jeg ikke videre.
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Appen Filebrowser er også en mulighed. Den bruger jeg.
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fordi du prøver at afspille en fil med et codec som dit iDevice ikke har i forvejen. Hvis du vil ha det må du punge op med de 32kr - hvilket er godt givet ud efter min mening. Nok det bedste afspiller derude - jeg har endnu ikke oplevet at den ikke vil afspille en fil
|
|
Ottendahl
Bruger Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan også kun anbefale infuse. Der er en Update idag til 2.2, så får du cover billeder på NAS shares osv.
Det eneste minus er manglende DTS support. Men tjek deres hjemmeside omkring formater der bliver understøttet. 32 kr er vel ikke alverden, i forhold til indkøb af NAS... Mvh |
|
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næ, det er da ikke de 32 kr. det drejer sig om, men ville da gerne lige afprøve før køb af pro versionen.
Har så købt Infuse pro og afprøvet lidt mkv filer. Det er desværre ikke alle af de afprøvede der kan komme lyd med på ??, så hvorfor nu det. Vil senere afprøve andre filtyper. |
|
Ottendahl
Bruger Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
Formentlig DTS problemet!
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |