|
Hejsa =) Søger meninger =) |
Besvar |
Forfatter | |
Coverportalen
Ny bruger Oprettet: 25-Januar-2014 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Januar-2014 kl. 05:05 |
Hej! Jeg er igang med at finde ud af hvad folk ønsker i Iphone accessories, jeg har en nogenlunde god ide. Men jeg vil gerne have jeres mening =)
Når i kigger efter et cover/andet udstyr, hvad går i så efter ? Læder ? dyre covere ? billige plastik covere der bare beskytte telefonen ? (Det er den vinkel jeg har taget indtil videre, sælger kun plastik covere til 25 kroner stykket, hvilket syntes at være populært) Håber på jeg eventuelt kan launche en hjemmeside, og jeres mening betyder meget for at jeg kan tilbyde de bedste produkter til de bedste priser =) Fortsat god morgen! -Coverportalen |
|
Hej! Jeg går i skole og prøver at få min lille business til at gro
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Billigt plasticcover der beskytter kanter og bagside. Med ru overflade der gir bedre greb. Har haft et skind flipcover, men det er for bøvlet.
|
|
Coverportalen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er det jeg sælger nu, bagsiden er teknisk set frosted, så den er em smule ru. Hvis jeg skal indvestere i skind covers sakl de være en god vare. Ikke sådan nogen der bliver for bøvlet. Skindcovers med magnet måske.
Tak for dit feedback =) |
|
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Mange piger bruger en "sok" til deres smartphone. Måske kan der også udvikles på den.
|
|
Coverportalen
Funktioner
Tak(0)
|
har godt set dem, kan godt se apellet i dem, det er vel en slags strik så derfor kan den heller ikke være praktisk hvis de har bukser på hvor lommerne bliver stramme. Det kunne godt gå hen at blive svært med at tvinge sådan en sok ned =)
|
|
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Måske noget microfiber med tryk af popidoler. Det glider lettere...
|
|
Coverportalen
Funktioner
Tak(0)
|
Min erfaring med tryk af pop idoler er at det er en meget lille gruppe det henvender sig til. Og der hvor jeg sælger nu har jeg set folk prøve at sælge dem. Uden det helt store held =)
Så ja det glider nok meget bedre, men det ville et helt almindeligt gennemsigtigt plast case også gøre. Tror der er en del der bare vil have beskyttelse man næsten ikke lægger mærke til =) ved ikke om frostede covere gælder som "Ru" overflade. har testet dem, og de går op og ned relativt nemt. Jeg er dog ikke Iphone bruger, så det har bare lige været et par gange i lommen og op med den iphone 4 jeg købte, og beholdte af en eller anden grund =) |
|
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Kanterne på iPhone er for glatte, så et ru cover er et must synes jeg. Har flere gange været ved at tabe den inden jeg fik et plasticcover.
|
|
Coverportalen
Funktioner
Tak(0)
|
http://imgur.com/FGsYOrw
Mine ser sådan ud, Kanterne er vel ligeså glatte som telefonen selv |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |