|
Iphone dør ved 55% batteri, hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
socsci
Junior bruger Oprettet: 20-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-April-2014 kl. 21:24 |
Hej
Min kæreste og jeg har begge iphone 5. Og begge vores iphones har det problem, at de går ud, selvom batteriprocenten siger fx 55%. Når man så sætter den i alderen igen, starter den op ved 55 % igen. Hvad skal man gøre for at få rettet dette problem? Amerikanerne skriver på deres fora, at man skal gå til nærmeste apple store, som så vil erstatte batteriet eller give en ny telefon. Men hvad gør man i DK? Min er købt gennem Telia og min kærestes gennem Call Me. Og har nogen herinde oplevet noget lignende? Og hvad har I så gjort? Mvh Jeppe |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da i købte telefonerne, hvad var der da af garanti/reklamation på dem?
Bruger i originale ladere? Det er pudsigt at i er 2 med samme telefon, de begge udvikler samme "sygdom". Klaus |
|
socsci
Junior bruger Oprettet: 20-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har ikke tilkøbt nogen ekstra garanti eller reklamation...
Og ja, vi bruger begge udelukkende originale ladere. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så har i som minimum 2 års reklamationsret. Tilbage til købsstederne og bed dem fixe det. Klaus |
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde et tilsvarende problem.
Jeg fik ombyttet min iPhone ved Telenor, da telefonen var ca. 1 år. Min telefon afladte meget hurtigt, kunne miste 10-30% på en time uden at bruge den aktivt. Jeg kunne frem provokere fejlen ved at tage en række billeder med blitz i træk efter hinanden, når batteriet var under 50%. Så lukkede telefonen ned, og skulle lades, og viste så igen ret hurtigt at der faktisk skulle være "meget" strøm på. Det passede meget godt med et defekt batteri som så bliver presset, og giver efter. |
|
Krjstoff
Guld medlem Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft samme fejl på en iPhone 5, som jeg sendte til rep.
Da jeg fik den retur var problemet væk.
|
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |