recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Travel case til BeoPLay H7 Hovedtelefoner?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Travel case til BeoPLay H7 Hovedtelefoner?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MathiasON Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Januar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MathiasON Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Travel case til BeoPLay H7 Hovedtelefoner?
    Sendt: 12-December-2016 kl. 12:26
Hej,

Jeg har for noget tid siden købt et par H7 bøffer, men er utrolig træt af at B&O ikke tilbyder en hardcase til dem da jeg rejser en del... Er der nogen der ved om man kan købe en hard case der passer til H7'erne, og i så fald hvor? Jeg har efterhånden ledt i alle afkroge af Internettet men desværre uden held. 

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 12:47
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MathiasON Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 13:05
Hej Torben,

Mange tak for dit svar - Jeg har også selv fundet frem til denne case, men efter lidt research ser det ud til at den kun passer til H6 og H8, men ikke H7- Flere skriver at de passer fint til H6 og H8, men at H7'eren bliver presset en del i etuiet. Har du nogen personlig erfaring med H7 og denne case? 
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 13:34
Nej, jeg har ikke selv prøvet H7. Jeg har H6 herhjemme og troede egentlig at H7 var identisk formmæssigt.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MathiasON Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 13:39
Ja, det var egentlig også min overbevisning. Men fandt en hjemmeside hvor der eksplicit stod: "This model fits: H6, H8... (Does not fit H7)". Hvilket forvirrede mig en del.. 

Men nu har jeg prøvet at skrive til viksomheden - Det kan jo være at det en fejl. 

Dog forklarer det stadig ikke de forskellige reviews jeg har læst. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 13:52
Selvom B&O er ret flinke til at svare på mail, så kunne du nok også bare ringe til en af deres butikker, hvis du vil have hurtigt svar. Da jeg prøvede dem i butikken synes jeg ikke, at jeg lagde mærke til, at de var anderledes i dimensionerne.

Redigeret af Torben Rasmussen - 12-December-2016 kl. 13:53
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MathiasON Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 14:19
Ja, det kan du selvfølgelig have ret i :) Jeg har lige snakket med dem, og det viser sig at H7'erne er ca. 0,5 cm. tykkere i deres kopper, hvilket nok giver udslaget.  
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu