|
Sonos Playbar - nextgen |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Subben er et must!
Kører et Play1 stereo sæt med sub, både i stuen og i vores køkken. Det gør en verden til forskel. Har ikke prøvet at lave et stereo setup med mine play5gen2 og en sub, men jeg er helt sikker på at det lyder endnu mere svedigt :-)
|
|
MORE BASS
|
|
pointwood
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dyrt med 2x Play:5 som baghøjtalere og vil det gøre den store forskel når de "kun" skal fungere som baghøjtalere?
|
|
Jramskov
|
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
De bliver skam heller ikke brugt som baghøjttalere.
Der står en på badeværelset, og en i træningsrummet. Min pointe, som kom svagt igennem, var at det lyder super med 1 play 1 og en sub - Og da Play5gen2 spiller SÅ meget bedre end de ældre enheder, tænker jeg at det lyder endnu bedre :-)
|
|
MORE BASS
|
|
pointwood
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg forstod det godt :) Min kommentar var blot at det ville gøre setup'et væsentligt dyrere uden at gøre den helt store forskel. Hvis det var fronthøjtalere ville det give mere mening, men det klarer soundbaren.
|
|
Jramskov
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |