recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musik fra Iphone til Itunes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Musik fra Iphone til Itunes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Musik fra Iphone til Itunes
    Sendt: 16-April-2013 kl. 08:40
Hjææælp!

I forbindelse med en oprydning på min datters pc, kom jeg til at slette hele hendes Itunes bibliotek. Nu skulle jeg så gerne have hendes musik tilbage igen. D.v.s. fra hendes Iphone retur til Itunes. Hvordan kan man gøre det?
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2013 kl. 16:08
Her er en løsning:

http://lmgtfy.com/?q=music+from+iphone+to+itunes

Redigeret af Nikodk - 16-April-2013 kl. 16:09
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2013 kl. 16:09
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2013 kl. 16:53
Eller installere programmet Itools.exe , virker med copy/paste udenom itunes-kan ikke være mere simpelt!
Der kan man i Itools også lave backup direkte til pc og fra pc til telefon.....jeg bruger aldrig itunes mere,,,dog for at bruge Itools kræved det at Itunes er installeret på pcén da det bruger itunes drivere.
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu