recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Back to the future
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBack to the future

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 13:23

Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

I glemmer lige en ting. Dr. Emmet Brown var en "student of all sciences" og det må derfor have været en snild sag for ham, at få tilsluttet et årgang 1985 videokamera til et tv i 1955...

Ja, på den måde JoHo beskrev skulle Doc nok kunne gøre.

Hvis kameraet havde en RF modulator skulle det ikke være nødvendigt. Debatørerne i det forum, JoHo fandt, mener jo, at det havde det.

Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2007 kl. 23:00

A.  UHF var på et tidspunkt lovkrav i USA, også selvom det var S/H Tv. Jeg mener en parallel til indbyggede DTT tunere herhjemme.

B.  Har engang været i nærheden af en Philips Video fra omkring 1996, hvor udgangen var kanal 02 VHF I  (ca 47 MHz).

C.  Oplevede en Philips Video hvor denne ikke ville acceptere den 29. februar år 2000. Godtnok kommer jeg i tvivl men alligevel. Den 29. febr år 2100 eksisterer slet ikke   så da var Philips lidt hurtig ude.

MHT en ZX 81 her landede kommando linjen i et TV billedmellemrum, så det blev enten droppet eller hvad det nu hedder. Efterfølgeren var en Spectrum (farver). Dengang kendte jeg ikke min besøgelsestid udi Computere eller Miss Cora'er.

Redigeret af moho - 25-August-2007 kl. 23:05
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu