|
Bluesound pulse soundbar |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-September-2016 kl. 16:40 |
Så lige den som nyheder - men nogen der ved hvor den vil placere sig? Eller ønsker at placere sig.
Den har ikke hdmi bla og er vel mest modspillet til Sonos så. Umiddelbart skulle den dog ikke kunne udvides til 5.1. Vil det være en stereo soundbar? Uanset må den være interessant for dem der ønsker musik brug også, da jeg forestiller mig den Sonos overlegen. Den skal kune håndtere egen sub trådløst, mens der også skal komme en sub 6'5, som jeg har spurgt til om vil være kompatibel med dere almene pulse system |
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Kan da tilføje at whathifi hævder den senere skal opdateres til 5.1 vha den lille Bluesound flex
|
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Stadig ingen der har hørt den?
Bluesound har lige bekræftet at den vil kunne udbygges til et 5.1 system. Den MÅ simpelthen kunne hamle op med sonos, trods den er lidt dyrere. Til gengæld kan man smide hvilken som helst subwoofer på. |
|
rskadk
Bruger Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor har du den info fra? Syntes ikke lige jeg kan finde noget om 5.1 et sted? Hifiklubben skriver også
Redigeret af rskadk - 11-December-2016 kl. 15:26 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |