recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan får jeg musik på min iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan får jeg musik på min iPhone?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Jeg ved ikke om det er denne du overser:

Og derefter synkroniser knappen.

DEN fandt jeg, men satte kun flueben ved "Valgte Spillelister, da jeg kun har 10-12 GB at gøre godt med
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 22:58
Men da jeg lagde et nyt album på, forsvandt det jeg lige havde lagt på - argh Confused
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 23:07
Hvad med album billeder, hvordan henter jeg dem?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 08:49
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Højreklik på albummet.

Venlig hilsen
KB
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 12:47
Hent et program der hedder iTools , simpelt at overføre med copy/paste og ikke at det syncro pis gennem itunes....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

Hent et program der hedder iTools , simpelt at overføre med copy/paste og ikke at det syncro pis gennem itunes....

Tja, hvis man stadig lever i 2010.

Min telefon synkroniserer automatisk og trådløst hver gang jeg lader den op eller når jeg vælger det fra telefonen. Alt andet er old-school. :-)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Højreklik på albummet.

Tak! Det ser lidt federe ud på iPhonen Big smile
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

Fungerer ellers fint, når bare man ved hvordan det bruges Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu