|
Undertekster på HD-DVD fra PLAY? |
Besvar |
Forfatter | |
lpnielsen
Bruger Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
Emne: Undertekster på HD-DVD fra PLAY? Sendt: 28-November-2007 kl. 21:28 |
Hej Er det bare mig eller bliver det ikke angivet på www.play.com hvilke undertekster der er på deres HD-DVD film? Jeg tænker her specifikt på Mission Impossible trilogien - vil gerne lige vide om der er danske undertekster. LPN |
|
Mvh
LPN |
|
Kurt Poulsen
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1504 |
Sendt: 28-November-2007 kl. 21:38 |
Langt de fleste af de DVD som bliver solgt på Play.com er ikke med danske undertekster. Jeg tror ikke jeg har set nogen overhovedet.
/Kurt |
|
Pioneer540
Super bruger Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Sendt: 29-November-2007 kl. 08:24 |
De skriver det ikke så tit men teksterne er der stadig på en del udgivelser. Se dog den nye Pirates, her står faktisk at det er med danske tekster. Så må man blot søge andre steder for at finde ud af om der er flere udgivelser i Europa. Mit eksempel var DVD-udgaven! Redigeret af Pioneer540 - 29-November-2007 kl. 08:26 |
|
tvillumsen
Super bruger Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
Sendt: 29-November-2007 kl. 10:14 |
Jeg har købt masser af film med danske undertekster på play.com!!
Ellers skriv til deres kundeservice!! |
|
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
|
mortenkn
Super bruger Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 323 |
Sendt: 29-November-2007 kl. 11:38 |
Jeg syntes det er lidt svært at finde en mail-adresse til play.com ?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |