|
West World season 4 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvordan har du set 4. afsnit. Den kommer jo først på mandag ;) |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12349 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Den kendte jeg ikke. Måske skal den ses engang, men først sæson 4 af Westworld.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 336 |
||
Det er fordi at jeg husker med røven. Jeg har naturligvis kun set de første 3 afsnit.
|
|||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Skulle bare lige være helt sikker på, at det ikke bare var mig, der var skævt på den :) |
|||
![]() |
|||
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 336 |
||
Så fik jeg set afsnit 4.
Fuck jeg synes at det bliver meta nu.
|
|||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
||
Jeg synes serien var meta fra start - den er så meta at jeg ikke engang kan huske om jeg har set sæson 3!! (No kidding!) |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
||
Da jeg havde set 4. afsnit tænkte jeg, at jeg var nød til at gå tilbage til seasonafslutning på 3. season, for at kunne følge med.
![]() Men jeg er stadig hooked. Det er som om, at hver eneste afsnit er en lang cliffhanger.
|
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |