|
HJÆLP Transedit Iptv---->m3u |
Besvar |
Forfatter | |
K27
Ny bruger Oprettet: 01-Marts-2011 Status: Offline Point: 7 |
Emne: HJÆLP Transedit Iptv---->m3u Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 22:31 |
Er det muligt at få kanalerne fra Transedit-iptv, over i en m3u-fil... Altså på en lidt mere fix måde end at sidde og klappe dem ind i notepad selv..
|
|
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 12:51 |
Hmmm jeg har vist lavet et lille krummelure program til at gøre det - den eksport som transedit laver til dvbviewer, er vist med ip-adresserne oversat til nummeriske værdier, som jeg så også lavede om ifbm. at skrive .m3u filen.
Ryk mig lige hvis jeg glemmer det i aften ;-)
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
K27
Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 16:06 |
Det lyder bare super, det vil jeg se frem til...
|
|
confused
Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 23:17 |
Jeg sad lige og kiggede på hvordan jeg gjorde det. Det er lidt kryptisk :
1. lav en "blind scan" i TransEditIPTV udfra det IP range, samt portnummer man vil lede i
2. Eksporter filen
3. Importer i DVBViewer.
4. Eksporter fra DVBViewer som .csv fil
5. Her kører jeg så mit program for at omdanne indholdet af .csv filen til en .m3u fil - jeg har faktisk lavet en anden udgave, som kan bruges til at importere kanalerne direkte i MediaPortal, så man helt slipper for at scanne dem.
Nå, men anyway - programmet er ikke nødvendigvis køreklart til brug af andre end mig. Hvis du PM'er mig en .csv fil, og oplyser den første ip-adresse i dit range, skal jeg prøve at køre programmet og lave en .m3u fil til dig.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
spacejam
Bruger Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 23:16 |
Jeg kan ikke få lov til at exporter min TransEditIPTV scaning til dvbviewer kommer med fejl at DVB-viewer ikke er indlæst eller rigtig version mindst 2.1 og jeg køre med version 4,8 på windows 7 kan du hjælpe mig??? |
|
confused
Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 23:22 |
prøv at kigge nederst i denne tråd : http://www.dvbviewer.tv/forum/topic/30208-cannot-export-from-transeditiptvexe-to-dvbviewer/
Jeg har selv haft problemet engang, men kan ikke huske hvad der løste det.
|
|
|
|
spacejam
Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 23:47 |
Jeg har prøvet alt det som er på denne tråd... |
|
spacejam
Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 18:17 |
Kan du svare mig på hvilken fil dvbviewer kigger i med kanal list og skal man scanne efter kanaler i dvbvirwer også eller foregår det hele i Transedit.. kan du evt. hjælpe med at lave den rigtig fil ud fra m3u fil jeg har til VLC player.
|
|
K27
Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 21:07 |
Det er vigtigt at du lægger Transeditiptv.exe samt de tilhørende filer ind i den mappe hvor dvbviewer er installeret... eks. C:\Program Files (x86)\DVBViewer\
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |