|
YouSee: mistet adgang til kodede kanaler DVBViewer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stenovitz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2014 kl. 16:11 |
Hej
Jeg har med stor succes kørt YouSee optagelser på PC med coax-kabel over mit Terratec Cinergy C PCI HD Ci og med DVBViewer som software. "Pludselig" er flere af mine kodede (ekstra-)kanaler ikke længere tilgængelige i DVBViewer, herunder - EurosportHD - TV3+HD Dvs. kanalerne kan ses i oversigten, men der er ikke adgang til dem, DVBViewer prompter følgende besked, når jeg forsøger at skifte til ovenstående kanaler: Viaccess Conditional Access Promt Message (1) You do not have the rights to (2) access the audio. Mens andre kodede kanaler - MotorsTV - 3Sport2 HD fint kører. Det første, jeg greb fat i, var en fuld re-scanning af TV-kanaler på DVBViewer. Uden virkning. I desperation har jeg derefter afinstalleret DVBViewer og afinstalleret driver til DVB-C kortet, fjernet dette, installeret hele molevitten igen. Også uden virkning ![]() I tilgift har jeg byttet rundt på YouSee hovedkortet (som bruges til YouSee-boksen) og tvillingekortet (til Ci-indgangen på mit DVB-C-kort til den stationære PC). Men helt uden effekt, billedet er stadig som ovenstående, at nogle af mine dekodede kanaler virker, mens adgangen til andre af mine dekodede signaler er holdt op med at virke ![]() Jeg har netop kontaktet YouSee-supporten, der informerer, at ovenstående 2 kanaler ikke har skiftet frekvens for nyligt. Det skal helst virke snarest muligt, før katastrofen indtræder ![]() Er der nogen her, der har et virkelig godt bud? Evt. på et andet stykke software? De 2 kanalerne ER der jo tilsyneladende adgang til, i hvert fald fra YouSee boksen... Redigeret af stenovitz - 23-Marts-2014 kl. 16:18 |
|
![]() |
|
stenovitz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har nu også forsøgt at skifte kabler samt ændre på den fysiske opsætning i så fald at EurosportHD, TV3+HD og 6'erenHD (som er den 3. af mine ekstrakanaler som jeg pludselig ikke har access til) skulle have større krav til co-ax kvaliteten.
Men stadig no-go. Jeg kan tilføje, at jeg siden forrige weekend, hvor jeg sidst benyttede kanalerne, har opgraderet DVB Viewer Pro til seneste versionsnummer (V5.2.9.0), jeg husker ikke hvilken version, jeg havde før opgraderingen, den har jeg haft liggende længe og undladt et par versionsopdateringer. Slet ingen hjælp? Jeg har i mellemtiden i desperation forsøgt med Terratecs egen Home Cinema. Jeg har søgt i hele frekvensspektret med Symbolfrekvens = 6875 KSps Modulationstype = Qam64 Jeg har søgt bredt i spektret 50500 Khz - 858000 Khz, men uden at finde så meget, som én eneste kanal ![]() Any help?
Redigeret af stenovitz - 24-Marts-2014 kl. 16:30 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5311 |
Kan du modtage alle de kodede kanaler på TV? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Ja, jeg kan modtage alle de kodede kanaler via Yousee boxen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |