|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tavi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 03-September-2006 kl. 17:26 |
Hej alle sammen Jeg er ved at købe en nyt Pionieer plasma tv.Jeg har læst en hel del om at man skal have nogen gode kabler.er TH-kabler ok eller skal man go efter mærke vare? på forhånd tak |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej Tavi Synes du skal kigge dig lidt omkring, det er hurtigt gjort via nettet. Hvad skal du helt præsic bruge? Du kan jo starte med pricerunner eller som her www.klik1stik.dk Hurtigt vil du sikkert se at kvalitet ikke nødvendigvis koster en bondegård, og at der findes andre prisvenlige steder end lige th. Det måtte jeg selv snde da jeg skulle bruge et batteri til en mobil tlf. Troede bare det skulle vre th, men ente hos batery store. |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
FeTA ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Hej med jer
Jeg er også ved at købe ovennævnte Pioneer TV, og er lidt i tvivl om hvilke kabler jeg skal bruge, TVét skal forbindes til en Panasonic DVD optager EH65 der jo har HDMI udgang. Hvad er den bedste løsning er det Scart til RGB i TVét eller er HDMI den bedste løsning, eller skal man evt. bruge begge kabler. Hilsen FeTA Redigeret af FeTA - 07-September-2006 kl. 07:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |