|
Kan jeg splitte kabel to gange? |
Besvar |
Forfatter | |
Holmboe
Ny bruger Oprettet: 12-Januar-2014 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Januar-2014 kl. 20:28 |
Hej derude!
Jeg står og skal have splittet mit antennesignal, så jeg kan få tv henholdsvis i stuen og i to værelser. Jeg tænker, at jeg vil splitte kablet fra antenneudgangen i væggen først i to - den ene til tv'et i stuen og den anden kører videre. I gangen vil jeg så splitte kablet yderligere i to, så jeg kan få signal i værelse 1 + 2. Jeg er med på, at der går noget signal tabt hver gang man splitter et kabel, men hvor meget betyder det i praksis? Kan det overhovedet lade sig gøre at dele et kabel to gange? På begge værelser er der nogle lidt ældre fladskærme, så det behøver ikke at være det bedste af det bedste. Hvordan ville I gøre det? På forhånd tak - Emil
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Aktiv splitter der kræver strøm, så burde det være muligt uden de store problemer. Du kan købe nogle som er Yousee godkendte til formålet.
Med passiv splitter, kan du være heldig dele til to tv uden problemer. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Holmboe
Ny bruger Oprettet: 12-Januar-2014 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for det! :)
|
|
B-CLG
Guld medlem Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men prøv det dog inden du køber udstyr der står og koster penge hvert år. Og brug en godt udstyr. Dvs. ikke to plastic T-stykker.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |