|
DVB-C tuner - anbefalinger søges |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Problemet er gentagende Mainboard fejl på den åegang. Samsung gav mig en F model på grund af det. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10432 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var netop det jeg mente. Måske derfor den var til salg allerede efter tre måneder. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10432 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes det ser meget flottere ud i virkeligheden. Flemming[/QUOTE] Så må jeg hellere komme ud til en butik for at se det (skal bare finde en butik som har en stående fremme) :-) Jeg vil gætte på Bilka har den, ellers har Elgiganten søstermodellen Clint DC1. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Ampro
Bruger Oprettet: 22-Juli-2008 Status: Offline Point: 75 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
[/QUOTE] Jeg vil gætte på Bilka har den, ellers har Elgiganten søstermodellen Clint DC1. Flemming[/QUOTE] Jeg prøver Elgiganten..tak for det. |
||
sphinx
Bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spændende - har dog testet stort set alle funktioner (pånær DLNA) uden problemer, så det er næppe aktuelt endnu.
Ellers må jeg jo bare vente og se. Med 9 mdr. garanti og yderligere 12 mdr. reklamationsret tilbage kan man vel håbe at Samsung i tilfælde af problemer vil af med endnu en F-model |
||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en fejl der kan opstå hvert øjeblik, min var ikke mere end få måneder da det skete første gang,(tabte, og kunne ikke finde kanaler) og da det skete for 3. gang, (gentagne frysninger, tab af optagelser) hvor den så blev byttet, var der ikke gået 1 år.
Min far har også en E model, den har været af sted 2 gange nu, og er stadig under 1 år gammel.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
sphinx
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan er reklamationen foregået rent praktisk når maskinen har fejlet?
Har du rettet henvendelse til sælger, eller direkte til Samsung? |
||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
|
For begge maskiners vedkommende, så er de blevet kørt til den lokale forhandler, som så har afleveret dem til Elektronikcentret som så har udskiftet Mainboardet. |
||
|
||
sphinx
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok - tak for info. Det lyder jo til, at jeg og min nye Samsung går spændende tider i møde
|
||
zczc
Super bruger Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, min D8900 har været tændt siden jeg fik den, vist nok i starten af 2011, og har kun været slukket, når strømmen i huset har været afbrudt/slukket. Den er én gang gået ned uden forklaring, ellers kører den bare. Faktisk så godt, at jeg ikke engang har sluttet antennen til tv'et - det hele kommer fra Samsung-dimsen.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |