recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-C tuner - anbefalinger søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-C tuner - anbefalinger søges

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 14:09

Problemet er gentagende Mainboard fejl på den åegang. Samsung gav mig en F model på grund af det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10432
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Problemet er gentagende Mainboard fejl på den åegang.

Det var netop det jeg mente. Måske derfor den var til salg allerede efter tre måneder.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10432
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af Ampro Ampro skrev:

<span style="line-height: 1.4;">
 </span>

Jeg synes det ser meget flottere ud i virkeligheden.

Flemming[/QUOTE]

Så må jeg hellere komme ud til en butik for at se det (skal bare finde en butik som har en stående fremme) :-)

[/QUOTE]

Jeg vil gætte på Bilka har den, ellers har Elgiganten søstermodellen Clint DC1.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Ampro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juli-2008
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ampro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 14:29
[/QUOTE] 

Jeg vil gætte på Bilka har den, ellers har Elgiganten søstermodellen Clint DC1.

Flemming[/QUOTE]

Jeg prøver Elgiganten..tak for det.

Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Problemet er gentagende Mainboard fejl på den åegang.

Det var netop det jeg mente. Måske derfor den var til salg allerede efter tre måneder.

Flemming

Spændende - har dog testet stort set alle funktioner (pånær DLNA) uden problemer, så det er næppe aktuelt endnu.
Ellers må jeg jo bare vente og se. Med 9 mdr. garanti og yderligere 12 mdr. reklamationsret tilbage kan man vel håbe at Samsung i tilfælde af problemer vil af med endnu en F-model Wink
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 16:15

Det er en fejl der kan opstå hvert øjeblik, min var ikke mere end få måneder da det skete første gang,(tabte, og kunne ikke finde kanaler) og da det skete for 3. gang, (gentagne frysninger, tab af optagelser) hvor den så blev byttet, var der ikke gået 1 år.
Min far har også en E model, den har været af sted 2 gange nu, og er stadig under 1 år gammel.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 08:32
Hvordan er reklamationen foregået rent praktisk når maskinen har fejlet?
Har du rettet henvendelse til sælger, eller direkte til Samsung?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 09:38

For begge maskiners vedkommende, så er de blevet kørt til den lokale forhandler, som så har afleveret dem til Elektronikcentret som så har udskiftet Mainboardet.
Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 10:42
Ok - tak for info. Det lyder jo til, at jeg og min nye Samsung går spændende tider i møde Ermm

Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af sphinx sphinx skrev:

Ok - tak for info. Det lyder jo til, at jeg og min nye Samsung går spændende tider i møde Ermm

Ja, min D8900 har været tændt siden jeg fik den, vist nok i starten af 2011, og har kun været slukket, når strømmen i huset har været afbrudt/slukket. Den er én gang gået ned uden forklaring, ellers kører den bare. Faktisk så godt, at jeg ikke engang har sluttet antennen til tv'et - det hele kommer fra Samsung-dimsen.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu