|
Opsige ekstrakanaler online |
Besvar |
Forfatter | |
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Januar-2014 kl. 10:33 |
Hej
Jeg har et par ekstrakanaler hos Yousee jeg gerne vil have opsagt. Der står på deres side at det kan gøres online, men hvor? Jeg orker ikke sidde i kø en time igen i morgen for at ordne det og det skal helst være hurtigst muligt, så jeg kan slippe for at betale en ekstra måned for noget jeg ikke bruger. Er der en der kan guide mig hen til hvor man kan afmelde ekstrakanalerne? Jeg kan godt fjerne dem fra den side hvor man vælger dem, men jeg kan ikke opdatere mit abonnement bagefter. |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
bibihest
Funktioner
Tak(0)
|
Det hjælper mig ikke meget, der har jeg været inde. Forklar venligst hvor det er gemt. |
|
Hustler
Bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
under mit tv
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du logger ind på siden
Trykker på fanen "Mit TV" Ud for din ekstrakanaler trykker du på "Skift" i det billede der kommer frem er der en lille "skraldespand" tryk på den og du har afbestilt.
|
|
bibihest
Funktioner
Tak(0)
|
Som jeg skriver, kan jeg ikke opdatere abonnementet bagefter, så selvom jeg fjerner dem, så kan jeg ikke få lov til at gemme. Hvis ikke der er andre steder man kan gøre det, må jeg jo blive nødt til at kontakte dem i morgen |
|
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - okay
Det lyder mystisk, jeg kan ikke lige se hvad du kan gøre forkert. Det kan jo være en fejl hos Yousee, jeg tror du skal kontakte dem i morgen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |