|
Pixelering på yousee |
Besvar |
Forfatter | |
blikkeren
Ny bruger Oprettet: 12-November-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Marts-2014 kl. 10:30 |
Hej alle derude
Når jeg kører antennen gennem min Samsung hdd pixelere det helt vildt på TV2 fri MTV og mit elskede fodbold har prøvet at sætte en yousee modtager istedet også virker det jeg tror det er indgangen i hdd der er i udu er det evt noget man selv kan fixe Håber nogen kan hjælpe blikkeren |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet med en fordeler i stedet for gennemsløjfning.? Se så hvordan signalet modtages på begge enheder. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
blikkeren
Funktioner
Tak(0)
|
Den fangede jeg sgu ikke lige det jeg har gjort er at pille antennestikket ud af hdd og sætte det i yousee boks og så er der ikke noget det med fordelen forstår jeg ikke lige
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
I stedet for vægudtag > Recorder > TV. Brugen fordeler så det er vægudtag > Recorder. Vægudtag > TV. Hvordan er signalet så.?
Prøv først med signal til Recorder og HDMI til TV, er der så problem med signalet, eller er det kun når det er via Recorder.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
blikkeren
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet er at det kan jeg ikke der er ikke c tuner i fladskærmen jeg har en ny fladskærm i kælderen med c tuner og der står det snore lige hvis jeg så prøver at køre den på der skulle det pixlelere der
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |