recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixelering på yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixelering på yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blikkeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-November-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blikkeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pixelering på yousee
    Sendt: 15-Marts-2014 kl. 10:30
Hej alle derude
Når jeg kører antennen gennem min Samsung hdd pixelere det helt vildt på TV2 fri MTV og mit elskede fodbold har prøvet at sætte en yousee modtager istedet også virker det jeg tror det er indgangen i hdd der er i udu er det evt noget man selv kan fixe
Håber nogen kan hjælpe blikkeren
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 12:30

Har du prøvet med en fordeler i stedet for gennemsløjfning.? Se så hvordan signalet modtages på begge enheder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blikkeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 10:36
Den fangede jeg sgu ikke lige det jeg har gjort er at pille antennestikket ud af hdd og sætte det i yousee boks og så er der ikke noget det med fordelen forstår jeg ikke lige
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 10:50

I stedet for vægudtag > Recorder > TV. Brugen fordeler så det er vægudtag > Recorder. Vægudtag > TV. Hvordan er signalet så.? 
Prøv først med signal til Recorder og HDMI til TV, er der så problem med signalet, eller er det kun når det er via Recorder.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blikkeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 12:49
Problemet er at det kan jeg ikke der er ikke c tuner i fladskærmen jeg har en ny fladskærm i kælderen med c tuner og der står det snore lige hvis jeg så prøver at køre den på der skulle det pixlelere der
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu