|
Måske løst.Skift af Bagskærm i Apple store Sverige |
Besvar |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24769 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10 timer 33 minutter siden kl. 11:30 |
Min tumpede datter har fået smidt sin iPhone 16 Plus på brosten, så bagskærmen er gået kaput. Jeg ville så høre, om der er nogen, som ved, om vi kan tage til Apple Store i Malmø og få den lavet på stedet? Jeg stoler ikke rigtig på alle de små steder, der ligger rundt omkring her i landet.
Redigeret af Flemming Larsen - 1 time 6 minutter siden kl. 20:57 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24769 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, men det bliver sådan, at jeg ringer til Stayonline på mandag, og hører om de kan lave det imens jeg går en tur rundt i København. De skulle efter sigende have eget værksted, og arbejder sammen med Apple. Ellers må jeg finde en, som kan ringe til Sverige, som måske forstår bedre Svensk og hører bedre end mig.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9377 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |