recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee hæver gebyrer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee hæver gebyrer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
manchester Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manchester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Jeg oplever nu ikke nogen problemer, når jeg logger ind på Mit Yousee. Hverken på pc, tablet eller mobilos !

Til topic - hvis man ikke har computer og adgang til email. Så er der mulighed for, at hente en blanket om fritagelse for gebyr på brevpost på denne side :

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Abonnement/Tilmeld_dig_E-kommunikation.aspx 

Sidder og griner højt. Hvis man ikke har computer og adgang til mail, så kan man hente en elektronisk blanket til fritagelse. Øhhh hvordan skal man hente den uden computer.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af manchester manchester skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Jeg oplever nu ikke nogen problemer, når jeg logger ind på Mit Yousee. Hverken på pc, tablet eller mobilos !

Til topic - hvis man ikke har computer og adgang til email. Så er der mulighed for, at hente en blanket om fritagelse for gebyr på brevpost på denne side :

Sidder og griner højt. Hvis man ikke har computer og adgang til mail, så kan man hente en elektronisk blanket til fritagelse. Øhhh hvordan skal man hente den uden computer.

Måske få nogle i familien, eller evt. venner til at gøre det? Eller gå på kommunen - er der ikke computer til fri afbenyttelse? Eller måske biblioteket?

Redigeret af turbo2 - 03-Juni-2014 kl. 20:10
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2014 kl. 02:28
Som turbo skriver, det var et link så familie el. venner kan gøre det.
Så med mindre man er "palle alene i verden", er der sådan set ingen grund til at grine højt !
Og det er vel også rimelig logisk, at folk selv kan tænke bare en smule nuanceret. 

Redigeret af Roland - 04-Juni-2014 kl. 02:32
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4944
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2014 kl. 02:57
Der er altså også nogen som absolut vil være imod bare for at være imod.

Man har mulighed for fritagelse og så er den ikke længere.

Hvis folk ville sætte sig ind i tingene, så ville de opleve at det giver mening.

Regningerne kommer over pbs, det ændrer de ikke på. Det er derimod alle skrivelserne som de ønsker at kanalisere igennem en e-mail i stedet for pr. brev.

Hvis jeg eksempelvis laver en kanalændring i mine tilkøbskanaler eller skruer på hastigheden af bredbåndet, så modtager jeg en mail omkring ændringen.
Det er disse skrivelser + diverse information, som fremover vil komme som elektronisk post.

Det er rigtigt at YouSee har valgt at sætte det højt med 29 kr pr. måned. Men jeg modtager også nogle måneder måske 3 skrivelser fra YouSee og med 9 kr pr. brev i porto, så ville det give 27 kr.
Jeg er sikker på at YouSee får en masse rabat på deres breve, men hvorfor sende pengene ned i postdanmarks lommer, når man samtidig kan spare miljøet for en omgang papir+levering ved at være elektronisk?

Man kan diskutere ulempen ved at alle firmaer skal have en e-mail adresse opgivet.
Men omvendt, hvis de havde et register over en "nem e-mail" så ville denne adresse sikkert blive misbrugt.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2013
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Hvis folk ville sætte sig ind i tingene, så ville de opleve at det giver mening.

Hvis Yousee ikke tænkte i penge, så havde de skrevet det i brevet.

Oprindeligt skrevet af manchester manchester skrev:

De har fjernet linket til blanketten nu :-)

Redigeret af bubbleboy - 06-Juni-2014 kl. 22:45
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Hvis Yousee ikke tænkte i penge, så havde de skrevet det i brevet.
Det er jo ikke kun penge til YouSee. De har bare sat beløbet så højt at de er sikre på ikke at miste penge.
Dem som tjener mest på at folk ikke tilmelder sig elektronisk er kuverteringsfirmaet og postdanmark.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2013
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 16:28

Det er jo ikke kun penge til YouSee. De har bare sat beløbet så højt at de er sikre på ikke at miste penge.
Dem som tjener mest på at folk ikke tilmelder sig elektronisk er kuverteringsfirmaet og postdanmark.

De har sat beløbet så højt, fordi de ønsker "at ændre vores adfærd". Det har de selv meldt ud. Beløbet dækker ikke de faktiske omkostninger - og som flere økonomer også har udtalt, så indgår disse udgifter allerede i abonnementet.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2014 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Beløbet dækker ikke de faktiske omkostninger

Hvis du siger at det er for højt, så må det da netop dække de faktiske udgifter og endda mere til.
Til top
1944 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Maj-2013
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 1944 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2014 kl. 18:13
Betalingsgebyr 9,75 kr ved PBS. Det normale prisleje for en mindre forening ca. 4,75 kr pr transaktion. YouSee må da få noget mængderabat. Det næste bliver vel kortgebyr nu man bruger visadankort.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu